johnny depp filme

Care sunt filmele cu Johnny Depp?

Johnny Depp are o filmografie vasta, cu roluri care acopera de la fantasy si aventura la drama biografica. In randurile de mai jos, trecem prin filmele sale, cifrele de box office si reperele esentiale. Vei gasi liste, statistici actuale pentru 2024-2025 si recomandari de vizionare.

Panorama rapida a carierei si a filmelor in care a jucat Johnny Depp

Johnny Depp, nascut in 1963, este unul dintre cei mai recognoscibili actori ai generatiei sale, cu peste trei decenii in prim-planul industriei cinematografice. Filmografia lui acopera mai mult de 50 de lungmetraje si cateva titluri TV sau proiecte speciale, cu varfuri comerciale si artistice distribuite in mai multe etape: inceputurile indie din anii ’90, ascensiunea in blockbustere in anii 2000, si un zig-zag prin productii de autor si colaborari internationale in anii 2010 si 2020. Conform agregatoarelor precum Box Office Mojo (IMDbPro) si The Numbers, filmele in care a aparut au depasit in total, pana in 2025, pragul de 10 miliarde de dolari incasari la nivel global, cifra ce il plaseaza in esalonul actorilor cu impact comercial major. Sunt cateva varfuri: Alice in Wonderland (2010) a trecut de 1 miliard $, Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest (2006) aproximativ 1,066 miliarde $, iar On Stranger Tides (2011) peste 1,046 miliarde $.

Pe planul recunoasterii institutionale, Academy of Motion Picture Arts and Sciences (AMPAS) i-a acordat 3 nominalizari la Oscar (2004 pentru Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, 2005 pentru Finding Neverland, 2008 pentru Sweeney Todd). In paralel, a obtinut numeroase nominalizari la BAFTA si Globurile de Aur, castigand Globul de Aur pentru Sweeney Todd. Important de retinut pentru contextul pietei: Motion Picture Association (MPA) a raportat pentru 2023 un box office global de 33,9 miliarde $ (THEME Report), cu un trend de stabilizare post-pandemie in 2024, ceea ce explica de ce relansarile si proiectele internationale devin cruciale pentru staruri ca Depp in 2024-2025.

De-a lungul carierei, Depp a alternat proiecte de autor (Ed Wood, Dead Man, Donnie Brasco) cu francize gigant (Pirates of the Caribbean, Alice), plus experimente in animatie (Rango) si aparitii surpriza (Murder on the Orient Express). In 2023 a revenit pe covorul rosu prin Jeanne du Barry, film de deschidere la Festivalul de la Cannes, iar in 2024-2025 a intrat in discutie ca regizor al lungmetrajului Modi. In continuare, segmentam clar filmografia pe axe tematice si cronologice, pentru a raspunde practic la intrebarea: care sunt filmele cu Johnny Depp si cum le poti organiza pe liste de vizionare in 2025.

Laboratorul vizual Tim Burton: personajele excentrice care l-au definit

Colaborarea dintre Johnny Depp si regizorul Tim Burton a produs cateva dintre cele mai memorabile personaje ale cinematografiei recente. De la Edward Scissorhands (1990), un erou tacut si fragil din suburbia americana, la Ed Wood (1994), un omagiu pentru regizorul considerat “cel mai slab din istorie”, Depp a creat un tipar de rol: outsiderul carismatic, cu gesturi teatrale si identitate vizuala pregnanta. Sleepy Hollow (1999) a rafinat acest model, aducand un Ichabod Crane manierat si anxios, cu o estetica gotica semnata in mod inconfundabil de Burton. A urmat Charlie and the Chocolate Factory (2005), cu un Willy Wonka copilaresti si enigmatic, dublat de extravaganta coloristica; in aceeasi zona stilistica, Alice in Wonderland (2010) l-a pus in rolul Palarierului Nebun, iar Sweeney Todd (2007) i-a accentuat latura intunecata si muzicala.

Dincolo de castigurile simbolice, aceasta etapa a consolidat profilul comercial al actorului. Alice in Wonderland a depasit 1 miliard $ la nivel global, confirmand interesul masiv pentru universul Burton-Depp. Sweeney Todd, desi mai mic ca incasari (circa 153 milioane $ global), a adus recompense critice si premii importante, inclusiv Globul de Aur pentru Depp si un Oscar pentru design de productie, atestandu-i relevanta in zona premium a Hollywoodului. In 2025, aceste filme continua sa fie titluri de catalog puternice pe platforme si in rotatiile de televiziune, sustinute de compania de distributie a studiourilor majore si de interesul constant pentru estetica gotica.

Repere rapide (Burton + Depp):

  • Edward Scissorhands (1990) – drama fantasy care l-a impus pe Depp ca icon al anilor ’90.
  • Ed Wood (1994) – biografie alb-negru, cult classic, apreciata de critici si de AMPAS prin premii tehnice.
  • Sleepy Hollow (1999) – horror gotic cu incasari solide si design de productie multipremiat.
  • Charlie and the Chocolate Factory (2005) – reinterpretare vizuala spectaculoasa, performanta comerciala puternica.
  • Sweeney Todd (2007) – musical horror, Globul de Aur pentru Depp, Oscar pentru design de productie.
  • Alice in Wonderland (2010) – peste 1 miliard $ global, varf comercial al duetului Burton-Depp.

Aceste colaborari nu sunt doar o lista de filme, ci o scoala de constructie a personajelor excentrice, cu make-up, costume si limbaj corporal ca instrumente principale. Ele explica de ce, in analizele academice si in programele de studii de film (consultate adesea in rapoarte si publicatii profesionale ale institutiilor ca BAFTA sau AMPAS), Depp este adus frecvent ca studiu de caz pentru “actorul cameleon” in cinema-ul mainstream.

Pirates of the Caribbean: Jack Sparrow si economia unui fenomen global

Franciza Pirates of the Caribbean ramane cel mai mare motor comercial din cariera lui Johnny Depp. Personajul sau, capitanul Jack Sparrow, a redefinit tipologia eroului de aventura: un trickster carismatic, cu umor elastic si gestica teatrala, capabil sa conecteze generatii diferite de spectatori. Dincolo de impactul cultural (meme-uri, cosplay, citate), cifrele sunt spectaculoase si in 2025 continua sa fie citate in rapoarte de industrie. Conform Box Office Mojo si The Numbers, fiecare titlu major din serie a impins granitele incasarilor, iar doua dintre ele au trecut miliardul $ global, intr-o perioada in care MPA indica un varf istoric al box office-ului pre-pandemie (2019: ~42,3 miliarde $ global; 2023: 33,9 miliarde $ in revenire).

In cifre, cele mai notabile episoade sunt Dead Man’s Chest (2006, ~1,066 miliarde $), On Stranger Tides (2011, ~1,046 miliarde $), iar At World’s End (2007) a ajuns la ~963 milioane $. Primul film, The Curse of the Black Pearl (2003), a stabilit tonul si a livrat ~654 milioane $, lansand o IP care a modelat trendurile Disney in zona de live-action spectaculos. Cel mai recent episod, Dead Men Tell No Tales (2017), a atins ~795 milioane $ global, confirmand rezilienta brandului, chiar si intr-o piata in schimbare accelerata, dominata de universuri extinse si streaming.

Repere rapide (Piratii din Caraibe):

  • The Curse of the Black Pearl (2003) – ~654 milioane $ global; nominalizare Oscar pentru Depp.
  • Dead Man’s Chest (2006) – ~1,066 miliarde $ global; unul dintre varfurile decadei.
  • At World’s End (2007) – ~963 milioane $; final de trilogie cu anvergura epica.
  • On Stranger Tides (2011) – ~1,046 miliarde $; confirmare a longevitatii IP-ului.
  • Dead Men Tell No Tales (2017) – ~795 milioane $; manta lui Sparrow ramane atractie majora.

Din perspectiva institutiilor, franciza a fost analizata in rapoartele MPA ca exemplu de IP cu monetizare pe mai multe canale: cinema, home entertainment, parcuri tematice si licente. In 2024-2025, discutiile despre un posibil nou episod au ramas intermitente; totusi, in absenta unor confirmari ferme, performanta istorica a seriei ramane punct de referinta pentru orice evaluare a impactului lui Johnny Depp in box office-ul mondial.

Drame biografice si filme de autor: cand starul isi asuma riscuri

Dincolo de spectacolele blockbuster, Depp a cautat constant roluri cu substanta dramaturgica, adesea in zona biografiilor sau a filmelor de autor. Donnie Brasco (1997) ramane un clasic al genului undercover, alaturi de Al Pacino, cu o tensiune psihologica care a trecut testul timpului. Blow (2001) a explorat ascensiunea si caderea unui traficant de droguri, oferind un studiu de personaj sobru, iar Ed Wood (1994), desi deja mentionat ca parte a colaborarii cu Burton, este in acelasi timp o scrisoare de dragoste catre cinema-ul marginal, cu o interpretare empatica si ironica. Finding Neverland (2004) i-a adus una dintre nominalizarile la Oscar, intr-un registru cald, despre creatie si pierdere, iar Black Mass (2015) a readus intensitatea dura a unui portret de gangster, Whitey Bulger.

In anii 2018-2023, Depp a intrat si pe teritoriul filmelor cu tematici sociale si istorice contemporane. Minamata (2020) l-a pus in pielea fotografului W. Eugene Smith, aducand in atentie criza mercurului din Japonia anilor ’70. City of Lies (film de ancheta lansat comercial in 2021 in multe teritorii) a abordat cazul Notorious B.I.G., cu reflexii despre politie si media. In 2023, Jeanne du Barry a deschis Festivalul de la Cannes, cu Depp in rolul regelui Ludovic al XV-lea, fiind un semn clar ca actorul continua sa traverseze productii autorale si costume drama europene. Astfel de titluri nu ating intotdeauna sutele de milioane, dar livreaza capital critic si ii mentin profilul in zona festivaliera si premiabila.

Repere rapide (autori si biografii):

  • Donnie Brasco (1997) – thriller de infiltrare, reper in cinema-ul criminal.
  • Blow (2001) – studiu de personaj cu destin tragic, cu incasari decente si viata lunga pe video/streaming.
  • Finding Neverland (2004) – drama cu 7 nominalizari la Oscar, inclusiv pentru Depp.
  • Black Mass (2015) – portret intunecat al lui Whitey Bulger, apreciat pentru transformarea actorului.
  • Minamata (2020) – film cu miza sociala, revalorizat in circuitul festivalier si educational.
  • Jeanne du Barry (2023) – deschidere la Cannes, confirmare a interesului european pentru star.

Pe acest traseu, institutiile de profil, de la AMPAS la BAFTA si festivaluri majore (Cannes, Venetia, San Sebastian), au oferit validari directe sau indirecte: nominalizari, selectii, premii. San Sebastian i-a acordat inclusiv Premiul Donostia (2021), subliniind contributia la arta cinematografica. In 2025, in evaluarile criticilor si ale publicatiilor de industrie, aceste filme sunt esentiale pentru a intelege amplitudinea stilistica a lui Depp, dincolo de masca lui Jack Sparrow.

Comedii, animatie si experimente: cand versatilitatea se vede la incasari si premii

Johnny Depp a fructificat si teritoriul comediei si al animatiei, aratand ca isi poate adapta instrumentele actoricesti si la registre mai usoare sau foarte stilizate. Rango (2011), productie Paramount si Nickelodeon Movies, i-a adus vocea unui cameleon cu aspiratii de erou western si a castigat Oscarul pentru Cel mai bun film de animatie, un succes confirmat de AMPAS si de piata (circa 245 milioane $ global). The Tourist (2010), un thriller romantic alaturi de Angelina Jolie, a generat discutii critice mixte, dar a strans incasari bune (aprox. 278 milioane $), ilustrand magnetismul star power-ului.

Depp a trecut apoi prin Dark Shadows (2012), o comedie gotica derivata dintr-un serial clasic, si The Lone Ranger (2013), care, in pofida unor incasari globale de peste 260 milioane $, a ramas sub asteptarile costurilor de productie. Transcendence (2014), sci-fi cu idei ambitioase despre tehnologie si identitate, nu a convins pe deplin financiar (aprox. 103 milioane $ global), dar a adaugat unghiuri noi in paleta tematica a actorului. Mortdecai (2015) a fost un experiment de umor absurd cu receptie rece, confirmand ca versatilitatea implica si riscuri. Pe de alta parte, Murder on the Orient Express (2017) a echilibrat balanta cu ~352 milioane $ global, intr-o distributie all-star.

Repere rapide (comedie si animatie):

  • Rango (2011) – Oscar AMPAS pentru animatie; exemplu de crossover artistic si comercial.
  • The Tourist (2010) – thriller romantic cu incasari robuste pe marile piete internationale.
  • Dark Shadows (2012) – comedie gotica cu estetica in linia Burton, fanbase fidel.
  • The Lone Ranger (2013) – productie mare, receptie mixta, interesant ca studiu de caz in managementul riscului.
  • Transcendence (2014) – sci-fi ideatic; demonstratie de diversificare a portofoliului.
  • Murder on the Orient Express (2017) – adaptare Agatha Christie, succes solid datorat si distributiei.

Acest sir de titluri subliniaza un adevar economic pe care MPA il noteaza in rapoartele sale: pietele internationale pot salva sau amplifica performanta unor filme pe care criticii le vad cu reticenta, iar prezenta unui star global are un efect masurabil in multe teritorii. In 2024-2025, cu un box office global in reechilibrare si cu cresterea platformelor de streaming, multe dintre aceste comedii si animatii isi gasesc a doua viata prin redescoperiri si recomandari algoritmice, mentinand numele lui Depp constant in fata publicului.

Colaborari internationale si etapa 2020+: reveniri, festivaluri, regie

Ultimii ani au adus o reconfigurare a traseului lui Johnny Depp, cu un accent sporit pe productii internationale si reveniri festivaliare. City of Lies, filmat anterior si lansat extins abia in 2021 in multe teritorii, a evidentiat preocuparile pentru teme de justitie si investigatie. Minamata (2020) a continuat firul social, atragand atentia presei culturale si a mediilor academice, inclusiv in discutii privind rolul cinematografului in constientizarea problemelor de mediu. In 2023, Jeanne du Barry a devenit un simbol al revenirii sale pe marile covoare rosii, deschizand Festivalul de la Cannes si punand reflectorul pe colaborarea cu regizoarea-actrita Maiewenn, intr-un context european de costume drama.

Pe langa rolurile de actor, 2024-2025 l-au gasit pe Depp tot mai implicat in spatele camerei. Proiectul de regie Modi (cunoscuta anterior ca Modigliani), dedicat artistului Amedeo Modigliani, a intrat in calendarul de festival si/sau lansari limitate in aceasta perioada, marcand a doua incursiune regizorala dupa The Brave (1997). In 2025, interesul industriei pentru titluri medii si pentru coproducerea europeana a crescut, in linie cu tendinta semnalata de MPA: diversificare a fluxului de finantare si cautare de povesti cu relevanta locala si potential global. In paralel, colaborarile cu studiouri si platforme au ramas in discutie, intr-o piata in care fereastra cinematografica si drepturile de streaming sunt negociate caz cu caz.

Repere rapide (2020+):

  • Minamata (2020) – drama sociala cu vizibilitate in festivaluri si scoli de film.
  • City of Lies (2018/2021) – lansare intarziata, dar relevanta pentru subiectul sau de investigatie.
  • Jeanne du Barry (2023) – film de deschidere la Cannes, semn de recuplare cu circuitul A-list.
  • Modi (2024/2025) – regizat de Depp; interes pentru arta moderna si biografii de creatori.
  • Puffins si proiecte conexe – extinderi in animatie si format scurt, utile pentru audiente tinere.

In 2025, multi observatori ai pietei noteaza ca vedetele cu brand global, precum Depp, isi cresc rezilienta prin combinarea filmelor mainstream cu proiecte de autor si implicare creativa extinsa (productie, regie). Aceasta strategie e aliniata cu dinamica unei industrii pe care MPA o vede in tranzitie, cu un public fragmentat si o competitie crescuta pentru atentie. Pentru fani, acest lucru inseamna mai multe puncte de intrare in filmografie si sanse sporite de a vedea proiecte diferite ca ton si anvergura.

Premii, nominalizari si recorduri: cum arata palmaresul in 2025

Evaluarea filmelor cu Johnny Depp nu poate ignora dimensiunea premiilor, unde institutiile internationale ofera repere obiective. AMPAS i-a acordat 3 nominalizari la Oscar (The Curse of the Black Pearl, Finding Neverland, Sweeney Todd), iar Globurile de Aur i-au adus multiple nominalizari si un trofeu pentru Sweeney Todd. BAFTA a bifat nominalizari relevante, iar pe partea festivaliera, San Sebastian i-a oferit Premiul Donostia in 2021. Rango, unde Depp si-a imprumutat vocea, a castigat Oscarul pentru Cel mai bun film de animatie (2012, editia aferenta anului 2011), in timp ce productii precum Sweeney Todd sau Alice in Wonderland au strans premii tehnice importante (machiaj, design de productie, costume).

La capitolul cifre, pana in 2025, agregatoarele de box office indica un total cumulativ de peste 10 miliarde $ pentru filmele cu Depp, cu varfuri individuale mentionate anterior. Seria Pirates of the Caribbean a depasit 4,5 miliarde $ cumulat, iar Alice in Wonderland a trecut singura de 1 miliard $. Murder on the Orient Express a adus ~352 milioane $, iar Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018), unde l-a jucat pe Grindelwald, a strans ~653 milioane $. Interesant este ca aceste cifre raman relevante intr-o piata in care, conform MPA (raport THEME 2023 publicat in 2024), home entertainment-ul global a atins niveluri record, iar cinema-ul a recuperat o mare parte din terenul pierdut in perioada pandemica.

Repere rapide (palmares si cifre):

  • 3 nominalizari la Oscar (AMPAS): 2004, 2005, 2008.
  • 1 Glob de Aur castigator (Sweeney Todd) si multiple nominalizari.
  • Premiul Donostia (San Sebastian, 2021) pentru contributie la cinematografie.
  • Peste 10 miliarde $ incasari cumulate la nivel global (date agregate pana in 2025).
  • Cel putin 3 filme peste 1 miliard $ (Dead Man’s Chest, On Stranger Tides, Alice in Wonderland).

Acest profil de premii si cifre e util pentru a intelege parcursul: Depp nu este doar un magnet de box office, ci si un actor capabil de recunoastere critica si institutionala, lucru validat de AMPAS, BAFTA si circuitul festivalier. Pentru publicul din 2025, asta se traduce printr-o filmografie care poate satisface atat gustul pentru spectacol, cat si pe cel pentru interpretari nuantate.

Lista extinsa: de la primele roluri la proiectele recenta

O enumerare orientativa a filmelor cu Johnny Depp ajuta la cartografierea traseului. Debutul notabil vine cu A Nightmare on Elm Street (1984), urmat de aparitia in Platoon (1986). Apoi, Cry-Baby (1990) si Edward Scissorhands (1990) fixeaza profilul de rebel si outsider. Perioada 1993-1999 include What’s Eating Gilbert Grape (1993), Ed Wood (1994), Don Juan DeMarco (1994), Dead Man (1995), Nick of Time (1995), Donnie Brasco (1997), Fear and Loathing in Las Vegas (1998), The Ninth Gate (1999), Sleepy Hollow (1999). Anii 2000 aduc Chocolat (2000), Blow (2001), From Hell (2001), Once Upon a Time in Mexico (2003), Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003), Secret Window (2004), Finding Neverland (2004), The Libertine (2004), Charlie and the Chocolate Factory (2005), Corpse Bride (2005, voce), Pirates: Dead Man’s Chest (2006), Pirates: At World’s End (2007), Sweeney Todd (2007), The Imaginarium of Doctor Parnassus (2009), Public Enemies (2009). Deceniul 2010 continua cu Alice in Wonderland (2010), The Tourist (2010), Rango (2011, voce), Pirates: On Stranger Tides (2011), The Rum Diary (2011), Dark Shadows (2012), The Lone Ranger (2013), Transcendence (2014), Into the Woods (2014, cameo), Mortdecai (2015), Black Mass (2015), Alice Through the Looking Glass (2016), Yoga Hosers (2016, cameo), Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018), Murder on the Orient Express (2017), Pirates: Dead Men Tell No Tales (2017), City of Lies (2018/2021), Waiting for the Barbarians (2019).

In anii 2020+, Minamata (2020), Jeanne du Barry (2023) si proiectul regizat Modi (2024/2025) structureaza actualitatea. Aceasta lista nu e exhaustiva la nivel de aparitii scurte, proiecte TV sau voice-over-uri aditionale, dar surprinde nucleul filmografic cautat de majoritatea spectatorilor. Pentru date concrete de box office, Box Office Mojo si The Numbers raman referinte uzuale, iar pentru premiile majore, AMPAS si BAFTA ofera arhive oficiale, utile atunci cand verifici nominalizarile si palmaresul. In 2025, tendinta de reevaluare a filmelor din anii ’90 si 2000 e vizibila in programele cinematecilor si in topuri curatoriale online, ceea ce relanseaza interesul pentru titluri precum Dead Man, Donnie Brasco sau The Ninth Gate.

Un aspect adesea trecut cu vederea este rolul distributiei internationale si al ferestrelor de exploatare. MPA a subliniat in rapoartele recente cum sincronizarea lansarilor si strategia multi-fereastra influenteaza puternic performanta filmelor. In cazul lui Depp, aceasta dinamica a permis ca productii cu receptie critica mixta sa devina rentabile prin pietele externe, iar dramele de autor sa gaseasca public prin festivaluri si lansari limitate, inainte de a intra pe platforme. Pentru un spectator in 2025, intelegerea acestor mecanisme ajuta la anticiparea modului in care noile proiecte ale actorului vor ajunge la public.

Ghid de vizionare in 2025: de unde incepi si cum grupezi filmele

Cu o filmografie atat de variata, orientarea poate fi dificila. O metoda simpla este sa grupezi filmele pe teme si apoi sa alternezi intre blockbustere si titluri de autor, pentru a avea o imagine echilibrata asupra paletei actoricesti. Daca nu ai vazut nimic cu Johnny Depp, poti incepe cu cateva repere ultra-populare, apoi sa cobori spre filme mai mici, dar esentiale. In 2025, accesul la streaming si la servicii de inchiriere digitala face mai simpla parcurgerea acestor liste, iar recomandarile algoritmice vor continua sa-ti propuna titluri conexe odata ce vei bifa primele vizionari.

Repere rapide (start pack):

  • Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003) – pentru a intelege magnetismul lui Jack Sparrow.
  • Edward Scissorhands (1990) – cheia sensibilitatii gotice si a outsider-ului tandru.
  • Finding Neverland (2004) – acces la latura sa dramatica si la nominalizarile AMPAS.
  • Donnie Brasco (1997) – tensiune si nuante intr-un film criminal de referinta.
  • Sweeney Todd (2007) – demonstratie de voce, prezenta scenica si premiu important (Globul de Aur).
  • Rango (2011) – varianta animata cu Oscar, ideala pentru o schimbare de registru.

Odata ce treci de “start pack”, poti adauga un calup de blockbustere si experimente: Alice in Wonderland (2010), Black Mass (2015), Blow (2001), The Ninth Gate (1999), Sleepy Hollow (1999), Murder on the Orient Express (2017), Minamata (2020), Jeanne du Barry (2023). Daca te pasioneaza evolutia pietei, consulta rapoartele MPA pentru a vedea cum se reconfigureaza consumul in 2024-2025 si de ce unele titluri redevin vizibile datorita relansarilor si colaborarilor internationale. Astfel vei intelege nu doar care sunt filmele cu Johnny Depp, ci si cum aceste titluri circula, se revalorizeaza si raman relevante intr-o industrie aflata in permanent proces de schimbare.

Elena Vatafu

Elena Vatafu

Sunt Elena Vatafu, am 32 de ani si profesez ca jurnalist de cinema. Am absolvit Facultatea de Jurnalism si m-am specializat in critica de film si in realizarea de interviuri cu regizori, actori si producatori. Am colaborat cu reviste de specialitate si publicatii online, unde am scris cronici, reportaje si analize dedicate industriei cinematografice. Experienta mea include participarea la festivaluri nationale si internationale, unde am avut ocazia sa descopar tendintele actuale si sa inteleg in profunzime arta filmului.

In timpul liber, imi place sa vizionez filme clasice, sa citesc carti despre istoria cinematografiei si sa particip la dezbateri culturale. Cred ca filmul este una dintre cele mai puternice forme de expresie artistica, iar pasiunea mea pentru acest domeniu ma motiveaza sa transmit publicului nu doar informatii, ci si emotia din spatele fiecarei productii.

Articole: 278